Wednesday, November 10, 2010

heyy D ..

hello D .. i want u to know something that is , i like you D .. 
heeee .. yeah .. its kinda like cakap sorang2 .. but trust me .. i need you .. haha ..
wanna know something ? i always tengok ur face mase jalan depan my class ..ahh ..
hahaha(angau) =.=
i just told my bff bout you .. lupe pulakk yg my bff tu satu class dengan you .. dengan baik hatinya die bg tahu enn ? ish ish .. but im happy to hear it because you smile when you know bout me .. hehe ..
start from yesterday .. i jadi pemalu ya amat when in your class D .. ta pena jadi mcm nie ..
hahhaha .. but thanx to Ekaa cuz dahh tolong 'jodoh' kan aku dengan D .. :)
hummm .. D .. u make me smile with your perangai yg blur .. n the most i like is .. youre not smoker !
yeahhh .. you terlampau pendiam ..  that i like it too .. ahh .. ur face .. even ta 'sehot than' other guy.. but .. everytime i look at your face you make my heart pound ! YEAY ! you've opened my heart again to smile bout guys :D
ahhhh .. IM IN LOVE WITH YOU D .. hope you know bout that ..
idk why you always there in my dream .. ahh (angau tahap kritikall )
haha ..then .. stop here .. because tak nak jadi angau lagi .. haha .. Nite Nite D !

that rite :)

No comments:

Post a Comment