Saturday, November 27, 2010

TIRED LAHH :(

okayy .. firstly aku nak admit something bout kanak kanak ..
1. aku ta seberapa suka dengan budak ..
2. bertambah menyampah bila budak tuu asyik follow aku
3. menyampah gilaaa kalau budak tuu keep crying without reason yg kuat 
(pasal tak bole pakai baju pun nak nangis )
4.geram bila budak sengaja cari perhatian ..
5. tak suka bila budak keep mejerit jerit !
6.baby or budak umo 1-3 aku sukee , plus plus kalau boy  <3

P/S: okayy , sorry kepada sesiape yg suka sangat kat budak tuu .. saya tak macam anda yerr..

okayy .. here the story .. this two kids tinggal kat rumah aku start hari khamis .. until now ta balik lagi ..their mum pergi indonesia .. their dad .. ade dengan diorang (duduk kat rumah aku laa)
okay .. first day its like yeay ! korang teman kak yana mase cuti .. aku punn excited gilaaa ..
second day .. malam aku dah mule geram dengan budak kecik nie .,, asyik ikut jee mane aku pegi .. if aku duduk depan lappy .. sebok nak tekan .. urghh ! sabar jee .. then sikit sikit kak naa kak naa kak naa (singkatan dari kak yana ) -.- WATAPAK gilaaaaaa .. tension aku .. aku naik atas , die punn sebok naik atas .. dah tuu sebok main bedak aku sampai habis ! tahniah ye budak .. kau memang nak kena ..then kau nak pee ke nak poops ke sume aku .. arghhh ! kenape aku .. ?? aku penat tau takk budak .. i want my life back ! 
okay , yang abang die pulakk ade ps2 .. aku tak heran mane pun kan kau ade ps2 tuu .. then kau sikit sikit nak main .. suruh main kat tv kecik tak nak .. nak jugak kat tv LCD aku tuu .. kau paham takk orang nak tengok tv .. bukan nak tengok game kau tuu ..shit .. kalau tak main game tengok katun .. heyy nak memunya nampak .. sepakk nak ? dah tuu bawak pegi shoping ngade ngade .. sume nak .. then jerit jerit .. eii gedik nye kau .. tak padan dengan budak lelaki ..mak aku manje kan sangat korang berdua .. kalau korang tak de .. aman hidup aku ... bangun tidoo punn bole lambat lambat .. tolong lahh .. both of you .. jangan nak mengada sangat dengan aku .. im not your nanny okayy.. so  please .. please stop calling my name every minute !

note :okayy sorry .. saya mmg ta suka budak .. fine !

No comments:

Post a Comment