Tuesday, January 25, 2011

saye bersabar ..

hell yeah .. cerita basi basi lagi laa wehh .. laa .. aku nak update tapi internet nie jeles betul ! hump .. okay .. the story start in saturday morning .. pagi pagi bangun tengok suda pukul 6.3o.. janji dengan yaya mao amik 6.4o .. awal bukan .. semangat sangat .. then pegi laa ruma yaya yg agak tak seberapa jauh itu .. around pukul 7 sampai laa ..tapi dah berhenti depan kawasan ruma die .. die bole tak de pulakk .. memang menyirap laa kan ? aku dgn gembira nya patah balik .. nape ta contact ? na contact pakai ape ?pakai helmet ? aku mane ade phone .. kesian kan ? mak bapak banyak duit .. tapi tak de phone .. its oke .. ta kacau idop aku pun ta de phone .. back to real life .. aku balik then call use public phone -..- laa .. die dah tggu tapi die kate aku yg lambat .. hahah .. sorry wehh .. sampai ruma die  dalam pukul 7.3o .. alahai .. memang laa .. aku sangat risau bawak minah nie sbb lesen aku L !
ouhh shitt .. buadd mcm biase sudaa .. then sampai skola mmg laa pengawas pengawas excited nak mintak sign aku .. aku tao .. aku comel .. tapi jgn laa sampai nak sign kan ? weee .. then masuk kelas mcm biasa .. wahh .. mengecat ! i loikee .. dah tuu .. seperti biasa .. puan H akan turut bersama memeriahkan keadaan .. akan tetapi .. aku tak tahu kenape dgn die .. semua yg aku buat semua tak kena ! mintak taya moto aku betul ! aku tunjukk laa jadual yg kitorang buat .. die tak nak ! whataheck .. katenye laa besa sangat .. fine .. aku ikut cakap kau .. then .. papan kenyataan ta cantik .. sala kan aku jugakk .. ye saye bukan seorang yg tahan saba .. aku pergi belakang n marah jee sesape .. tension tahu takk ? aku mara bff aku sendiri .. wth .. kau punye pasal laa puan H  .. dahh tuu yg si umi nie pulakk sebo nak beli alas meja .. kau paham takk duit tak cukup  .. ? sekarang nie masalah sangat sbb kelas langsung tak buat ape ape .. wehh .. dont put a blame on me okay ? korang yg buat haall tak nak baya aku yg kene .. penyepak nak ?dahh penatt mengamok aku punn duduk menangis dalam toilet .. huhh .. penat tao tak ? ape perasaan korang bile korang buat keje yg dah kire elok tapi someone kate nak yg lain .. tak ke mcm haram ?
nah amik kau puan H .. nak fight dgn aku .. kau kalah .. biaQ pi dgn cadangan aku .. yeayy ..at last .. kemarahan aku berkurang bile puan H ta de dalam kelas .. kitorang siap melepak tanpe hirau pasal ceramah n what so ever to !.. lepak lepak .. bincang nie bincang to ... okay .. thanx guys sbb kurang kan beban aku ..so keje aku just buat papan kenyataan .. umi .. bole tak jangan banyak cakap ? aku dah buat tuu okey laa .. n jgn sebok pasal alas meja .. tak kan beli punye ..  around pukul 12.30 balik .. yeay .. merempit with yaya pegi warta .. pehh .. ade polis siakk ! hhahah .. wat ta tao je laa kan ? sampai ruma seperti biasa .. membuta laa :)

panjang kan cerita saya ?

No comments:

Post a Comment