Tuesday, February 8, 2011

burp burp ..

err, tajuk yg mereng kan .. maaflaa .. aku terlampau penadd sangat .. kalah org yg jogging tadii .. hahha .. okay .. mcm biasa .. nak cerita pasal hari hari aku kat sekolah yg tercintaa uhh .. ceewahh .. pagi2 bangun lambat gilaa .. ni semua sbb tido lambat malam tadi .. tahh ape mimpi aku nak siapkan keje sekolaa .. tidoo pun pukul 2 laa kan .. haishh .. pegi sekolaa mcm biasa .. ouhh .. masuk dewan .. alahai , nak ckp pasal ULBM ghupenye .. aiaiai .. belajar as usual .. gedikk pun as usual .. *im telling the truth okay ..ahh .. kelas 5 jujur mcm gilaa sikit hari ni .. hahah .. ouh .. tuka jam dengan en hippo .. haha .. jam die .. besaa punye .. heee .. balik punn dengan die .. alahai kau yana .. nak manje manje pulakk ... kasi sepakk sikit ini budakk wehh ! naik moto dengan hati kosong.. pikir ape yg die cakap tadi .. then otw nak pergi amik lesen p ade roadblock ! shitt .. hati dahh cuakk dah nie .. apahal ? weehh .. moto aku lekat p .. tapi lesen still L .. dasyat kan ? hahah ..en polis berhati mulia .. lepaskan aku .. hahah ..ahh .. secara rasminya saya ade P  ...then .. weii ! aku tak sempat nak rehat,makan sume tuu dahh kena pegi tusyen ! wadapak gilaaa dohh .. aku penadd cube laa paham .. sampai tusyan lepak lepak .. cegu kate aku nie kuat jeles ! choii .. mane ade .. dekat tusyen keje aku gelakkk memanjang .. then .. rempit with syed .. hahah ..n n cegu bawak makanan .. karipap sadin .. wahhh .. dahh lame siot aku idam nak makan benda tuu .. then .. balik pegi lepak TTC .. aish ! bodo punye yaya .. tak cakap bf die ade sekali .. mcm tggul aku.. grrr .. ingat nak jogging laa .. sbb rase badan nie mcm dahh pancit walaupun kurus ..nak ajak en hippo laa .. balik TTC hanta yaya .. umak aii .. kereta .. fuhh berderet doe .. hahah .. okay .. sampai ruma dengan selamat .. now mata sangat nangtok .. tapi cuba tahan ..  penadd siakk .. :)


p/s :bilaa nak beli phone nie ! nak bergayut gak mcm org lain .. my baby sony :( hope u'll be fine there .. 

No comments:

Post a Comment