Wednesday, February 9, 2011

PENGUMUMAN :p

nie .. cek nak habaq sikit kat hang .. cek nie memang gedik tao ! n jgn lupa cakap kat bf hang yg cek nie gedikk na n mcm budakk2 tau ! ..  yess .. mulut cek mmg ta bole diam .. apa hang kesah .. mulut cek bukan mulut hang ..  dahh .. aku penatt nak speaking utara nie .. nak cakap , conclusionnya .. aku mmg gedik n childish ! sbb ape ? yeahh , saye kurang kasih sayang kan kawan kan ? grrr .. ta paya nak bangge sangat laa yg kau tu konon nyee cool .. depan bf .. mmg laa cool .. cube kau dengan kitorang --' 2x5 jee wehh .. ape aku gedik dengan hippo aku ? eh,biaa lahh .. die aku punye .. ape kau ? die duduk dengan aku pun kau rimas .. dahh tuu kalau time bf kau ade aku komplen pape ? ta dee bukan ?pluss aku memuji lagii bf kau .. --' yes i know ! bf aku tak sehabadd bf kau .. n muke die ta kacak punn .. at least die bole paham aku okay ! what ? kau benci die .. lantak kau laa ..die poyo .. ? dah perangai die mcm tuu nak buat mcm mane .. each human have their own behavior .. tgk .. kan aku dah speaking london .. alaa .. dah laa wehh , aku malas laa nak bahan kau .. aku dah penatt .. kalau kau takk penat bahan aku , sila lahh bahan tiap2 hari yerr .. aku tak kesah pun .. asalkan kau happy ..what ? aku nie kuat tacing ? yess , itu mmg perangai aku :)

No comments:

Post a Comment