Wednesday, February 2, 2011

woahh :)

grrr .. maghrib maghrib baru nak update .. heh .. act aku on the mood yg malas nak update n malas nak bukak pesbukk nie .. nie punn saje gedik gedik nak update .. ouhh before that .. thanx to miss pogie sbb ade mention aku dlm entry die .. but sayangnye .. tak bole bukak laa entry tuu .. but nvm .. yess saye sgt bangge sbb jadi follower die yg ke 2oo.. weee .. tengok ! org punye dahh sampai 20o , kau yana ? aishh .. nak buadd mcm mane .. blog saye nie pemalu lahh kan -..-
sebenanye na cite bende lain .. hahah ..okayy .. nak cite laa nie .. saba yee .. hump .. 28 ari bulan hari tuu .. aishh .. date baru laa ..malas nak cerita .. hahah ... die classmate saye .. teka lahh eh .. teka sampai korang dah ta bole pikir lg ..baru ingat tak nak terima .. tapi .. haha .. die baik .. ape aku suro buat pun die buat .. tapi elly ! jgn laa asyik sebut die kuli aku .. sian die .. huhh .. trying to love him like i did with AH .. ahh .. must forget him ... :)

perangai saya yg anda patut ketahui !
gedik
mengade ngade 
manje 
pemarah
penyabar laa jugakk 
jahat 
cakap pakat lepas jee
suke merengek ..
cpt tacing (dgn org tertentu je)
memilih 
pelupa 
banyak lagi .. tapi malas nak cite .. ta tahan dengan perangai saya ? okay .. anda bole main jauh jauh yee :p

No comments:

Post a Comment