Wednesday, December 22, 2010

FUN with my BUNCIT .. :)

wahhh .. serious .. dah lame tak jumpe buncit buncit ku sekalian .. 
today .. dapat jumpe :) actually .. today aku , jejel and elly pegi PAVI ..yeay ! paling best is pegi dengan mak elly .. ngeh ngeh .. ta risau langsung pasal transport ..
so so .. here the story morry .. pukul 11 mak elly pick up aku with najla .. (mak die dah mcm driver)
hehehe .. so sampai sane around 12 .. laju laa mak die bawak .. kalah F1.. then .. jalan punye jalan ..
diorang nie stop kat macam macam kedai .. but as you all know laa kan .. pavi mmg tempat branded sume .. dont worry .. mak elly kaya :) so teman laa diorang cari baju .. stop dekat MNG @ Mango .. wow .. baju die lawalawa .. harga pun lawaa .. ngeh ngeh .. so elly mum's sebok amik tuu amik nie .. aku ngn najla pun tumpang lahh try try jugak .. but most yg aku geram .. najla dengan elly buat aku mcm patung .. sarung aku dengan baju nie laa .. dress laa .. rase nak sekeh je .. -.-then then .. mak die beli satu je baju .. okay .. after gedik gedik shop mesti lapa rite ? yeay ! PIZZA HUT ! mak elly belanja .. act kitorang kelua tak risau langsung.. because ade orang belanja lahhh !ngeh ngeh .. 
spagetti n pizza .. :) okay .. mak elly dengan mak najla same je ! suke sumbat aku dengan makanan.. so full man .. tak larat nak jalan .. then after makan pegi SPEEDY :) 
aku ngn najla sebok cari cd korea .. okay .. nak beli but buncit nie bising kate malaysia punye laa ape laa .. so tak beli punn ..then jalan jalan lagii .. beli aiskrim pulak ..
okay .. trully mahal but sedapp doe ! kan jejel kan .. good combination .. blueberry cheese+oreo icecream .. yum,yum .. then lepak lepak .. tunggu kawan mak elly .. mak aii .. mmg bole lambat lagi laa kau sampai ..al maklum lahh .. datin .. huhhh ..janji pukul 1 .. datang pukul 3 :) wow ! .. sempat aku beli mixstyle n earphone lego :)i know .. buncit pun cakap mixstyle dah ramai orang pakai .. but dah lame nak beli ouh .. yg lego pulak .. nampak comel .. najla pun beli satu .. so .. twin -.- hahahah .. then kawan mak elly sampai .. omg ..
berjalan lagi .. pegi cari handbag laa .. ape laaa .. okay .. itu normal perempuan :) but aku tak berape nak biase sangat .. diorang shoping so aku pun shoping laa .. try beli eyeshadow ETUDE .. okay .. gedik sikit nak make up nie  ..then .. benda nie paling funny .. untuk buat alasan nak balik cepat kat kawan mak elly tuu .. mak elly suruh najla cakap yg die nak balik .. 
hehehe .. mmg pelik ..
then makcik tuu banyak pulak request .. kitorang dah laa nak balik cepat .. die pulak nak belanja makan .. -.- okay makan dekat DOME .. tak pernah aku makan kat situ .. trully .. perut aku dahh full .. so terpakse T.T ... balik around pukul 5.20 .. patutnye pukul 3 .. -.- ... okay .. jalan jam .. shit .. aku dah rase loya time tuu .. same with elly mums .. sampai rumah golek golek .. ==' 
okay .. thanx to elly and her mum cus bawak kitorang pegi jalan jalan n treat kitorang ..
yeayyy .. today totally fun with korang :)



  



mixstyle + lego's earphone :)







end here okay :)

4 comments:

  1. yaw yaw ape nie main buncit!!haha
    dah kempis doe..haha

    ReplyDelete
  2. ==' bile kempis nye ? tak de perubahan pun tadi .. tak pe .. cuti banyak lagi ..

    ReplyDelete
  3. pale otak ko??haha dah doe..bnyk size aku turun..ngeh ngeh ngeh!!

    ReplyDelete
  4. so ? bangge arr .. alangkah indah nye dunia kalau kau size S ! aku nak tengok kau size s :)

    ReplyDelete