Thursday, December 30, 2010

update ..

hey .. good afternoon .. :) currently aku memang malas nak update blog .. malas tuu tak laa ..
act banyak cerita .. tapi penat nak menaip .. heheh .. okay .. let me tell bout yesterday ..
semalam pegi itu sekola .. haishh .. cegu nie mmg banyak request .. pagi pagi dah call aku suruh datang sekola kemas kelas -.- ahh .. dengan malas nye aku pun pegi .. okay .. aku ajak tehaa dengan elly .. but due due datang lambat ! so watever .. OMMO .. kelas aku kat blok lain rupenye ! shit .. jauh gilee .. but paling best .. blakang kelas aku tandas :)
senang nak merayap ..back to the story .. kemas laa kelas .. kelas tuu cantik .. n sejuk .. ahhh .. harapan yg besar untuk aku tido dalam kelas .. then then jumpe ekaa .. alahai .. nyesal lakk aku ajak die .. sume nak cepat .. itulahh eka yg aku kenal ..
after that .. mintak tolong ekaa beli buku .. n teman kan pegi bank in .. ..but b4 bank in .. singgah ruma eka .. okay .. nak pegi bank in jalan kaki .. jauh laa giler .. hahaha .. nak kena lompat longkang besa laa .. si eka nie pun satu .. aku dah pakai ayu ayu .. suru lompat longkang -.- tak gune .. hehe ..
balik bank in .. singgah makan sambil kutuk kutuk kumplan bitch tuu .. alahai .. baru aku tau .. tak kaye mane pun minah minah tuu .. bajet je kaye .. hahahah .. then balik ruma eka .. aww aww ..layan adik die yg comel tuu .. eka nie jahat gile buat adik die nangis.. *yaa .. yaa kene paham mulut ekaa mmg mcm tuu * hahahah .. penat nak memujuk .. okay .. but im trully jeles dengan eka sbb ade adik !
then .. golek golek atas katil dengan die .. ahh .. mum call kate dah sampai .. so balik laa dengan tak sempat pakai tudung .. ahahahh .. 
THE END OF MERAPU !

No comments:

Post a Comment