Wednesday, January 26, 2011

26 JANUARY 2011

hei .. nie entry yg bole dikira fresh jugakk laa .. haha .. okay .. lets start with pagi pagi .. pagi lagii mood aku dah swing sbb terbace blog itu budak .. okay .. nevermind ! so bawak moto pun dalam keadaan bengang .. act aku ta kesah pun ape die tulis tuu .. sbb die yg sala paham kan .. so pape jelaa .. jumpe yaya ..mcm biase masuk skola .. n mcm biase jugak budak perempuan ta denga pun ape yg cegu cakap kat depan tuu .. one more perhimpunan taa de .. ganti dgn mesyuarat koko .. so .. pegi laa mesyuarat tuu .. cehh ayat aku -..- hahah .. then seperti yg dirancang .. mmg ekaa yg akn jd pengerusi .. n aku setiausaha .. tak aci kan ? pedulik hapee aku ! cegu pun tao okay ..  then na cari naib pengerusi n naib setiausaha .. mase nak cari n/p tuu ade laa minah seko nie .. mulut bising gilaa .. okay cegu na lantik die .. so no hal laa .. aku pun malas na cooperate dgn budak tuu but die ta dapat sbb die pengawas .. and aku mcm great ! nak diganti pulak dengan si mereng tuu .. hei lagi laa aku ta nak .. dalam mate nampak budak blog aku  je .. haha .. so -..- cegu pun terima .. kekekek .. n yg bagus nye .. jawatan yg kitorang bg kat  sume yg kitorang rapat ..haha .. ade aku kesah kau nak kate ape .
  . n aku terperasan satu bende .. minah pengawas yg aku anti gilaa gilaa tuu na jadi n/p .. tapi ta bole .. then na ganti ngn orng lain .. die dengki pulak .. so wth .. kau tggu time kawat .. mmg kau kena kaw kaw dgn aku .. foe budak lain .. dont wolly .. aku baik sbenanye ..
back too the day ..
dah abis koko bagai tuu mmg banyak keje cegu pas kat aku .. n one more .. cegu kate jgn gila kuasa .. yess .. mmg aku ade jawatan lain .. so apahal ? aku buat pun for my own sake okay ! hahaha ..dah tuu masuk kelas .. ahh .. mcm biasa blaja blaja ..but today aku more concentrate .. ta tao pesal .. its good rite ?then kelas dah lawa .. stress pun dah kurang .. balik as usual .. lambat .. sbb nak siapkan keje skola .. cb punye pakguard .. takutkan aku dgn roadblock pulak .. then lepak with yaya pluss hisyam .. omg .. stop laa weyy .. stop treat aku mcm gf kau .. aku rimas .. hahaa ..another things .. rite now aku banyak spend time with yaya more than another besties .. hope diorang paham .. n ekaa .. huh .. okay .. yaya really spoil child .. but stop call her manje okay .. idontlike .. n stop ungkit ungkit bout mc'd n what so ever tuu .. dahh .. kalau aku amik P nnt aku teman kau nak pergi mc'd tiap tiap hari kalau kau nak .. get it .. ouh .. sekolah buat baju pj baru .. walaweh .. burok doe .. dahh aku penadd nak menulis sume nie .. dah mcm karangan pulakk ..
n now i know why i keep stress .. oii ! hal perempuan :p

note :act banyak yg jadi kat skola hari nie .. tapi susa nak taip ..

No comments:

Post a Comment