Wednesday, January 26, 2011

ini post gedik gedik ..

seperti tajuk diatas .. ini post gedik gedik yang aku mao cerita ptg tadi .. hahaha .. rite .. aku stay dekat anjung ilmu . tah ape mood aku rajin gelaa naa buad add math so aku pun buat laa .. tetibe yaya bersuara .. MF MF .. aku pun pandang laa .. semangat gelaa pandang wehh .. tgk die duduk  dekat gelaa dgn meja kitorang (jakun kan ?) haha ..  but tibe tibe die bangun .. ohoi ! dtg dekat meja aku .. aku pun start laa sesi mengorat .. hahah .. gilaa punye minah .. cakap cakap dgn die .. tp die pulakk kacau kitorang buadd keje .. n aku pun kate laa .. 'wehh , aja aku add math ' .. jawaan die 'buadd ape aja ? kamu tuu buka amiik add math pun ' walaweh .. aku amik laa MF ! kureng betul kau .. hahaha ..then tibe tibe kau hilang .. n tibe tibe ade balik .. mental betul ! kekekeke ..dah tuu kalau tak main dgn aku punye pencil box bulu bulu tuu bole ta ? yg kau pelik sangat dgn pencil box tuu nape ? hahah .. kau nie pelik pelik je MF ..  cepuk kang .. buadd muke comel pulakk ..

note gedik : wehh MF ! nnt kite ngorat lagi tao ! kau tggu kan bak kate kau :)

No comments:

Post a Comment