Wednesday, January 19, 2011

-..-

-..- huhh .. lately memang aku sibuk .. busy with my own world .. what ? i need a space too okay ?
then banyakk laa problem yang datang .. ouhh .. terlalu banyak sangat .. terlampau berat aku naa tanggong sendiri !
yess .. aku ade kawan .. bukan sikit bestfriend aku .. empat orang okay (tak laa ramai mane pun -.-) tapi diorang mmg ta dapat na tolong .. bukan naa mengate diorang laa wehh .. tapi mmg problem nie aku jee yg kena tanggong .. but .. thanx YAYA,ELLY,HAYYIL N JEJEL ..thanx sbb korang bg support kat aku .. :)then .. another problem .. handphone ta dee .. T.T
sedih u know ! awaa .. pulangkan laa balik phone saye .. ! bila na tido .. baru sedar yg phone daa tade ..aishh .. there's nothing else i can say .. the other things .. i feel like i lost my 'laugh box' .. dulu .. aku selalu gelaa gelaa dgn diorang but now ..sorry babes,aku gelaa gelaa dgn korang sekarang nie ta ikhlas .. urghh .. its really hard for me okay .. i keep crying everyday .. i know .. kalau nanges jee ta bantuu apee pun kan .. dah nanges tuu je yg aku mampu buad ..ta tahu na sala kan sape .. ta tahu nie sume punce dari sape ..ohh .. someone please ! take me from here ! for world sake :( how bout my study?? .. so far nie okay lagi .. still aku malas na buad homework n keep termenung dalam kelas .. poor my parent rite .. anta sekolah suruh belaja but .. aku termenung .. aishhh .. i wish i can get my old life back .. i wish i can smile and laugh with sincere when somebody make a jokes .. god .. help me ..or just let me die ...

No comments:

Post a Comment