Monday, January 17, 2011

*woot woot :)

grr .. kau nie minah .. dah single sebuk na coup .. dah coup sebuk na clash .. inilah lumrah kehidupan ye anak anak ku sekalian .. cerita ini adalah cerita benar .. tidak ada kena mengena dgn hidup mahupun yg sudah tiada .. cewahh .. okay .. story die mcm nie .. kalau korang bace blog aku korang akan tau bahawasenye minah ini sudah berpunye .. tetapi menurut entri terlatest beliau iaitu pagi tadi .. diye suda clash .. ommo ! tahniah laa kalau dah clash .. kenape tahniah .. ??wehhwehh ... kau ingat coup senang ke ? coup itu ibarat menjawab soalan SPM tahuu .. ahahaha .. (menipuu jee ) .. huhhh .. here the story .. saye dan en ikan bilis telahh bergaduh besar dan saye dengan bangge nye mintak clash oke !(not mean aku pompuan jahat !) then then .. aku ta pakai fon lagi .. sebab ape ? en ikan bilis laa .. gile punye budak .. hahaha .. dahh tuu .. pada pukul 9 lebih pm td .. aku punn gedik pegi call die ..
wataheck .. die layan aku mcm aku ta pena mintak clash .. errr -..- serious .. budak nie pshyco .. bukan aku .. ikan bilis laa !
at the end of conversation start gaduh balik .. dalam hati .. watever .. aku malas na pikir pasal kau dahh .dekat sekolahh sikit punye bangge aku sbb ta pikir langsung pasal kau weh ... heheh ..
okay .. conclusion diye .. idk im single or not .. but .. i dont care .. so anggap jelaa kite daa putus yee cik abg(kejam taa ?) ..
ouh .. lupe na selit cerita emiliya .. dah penat gaduh dengan ikan bilis ,aku punn call emi .. wehhwehh congrat sbb dpt KIMI tuu tau .. hahahah .. kau nie menipu je lebih kan ? sepak kang ! heheheh ..
hump ! byebye .. keje skola bertimbunn nie :)
p/s : byebye awaa .. saye pegi dulu tao :)

No comments:

Post a Comment