Wednesday, January 5, 2011

macam ikan bilis ..

hey .. hohoho .. da lame ta update blog nie ! hahah .. nie sume sbb skola laaa .. sejak skola bukak aku dahh malas nak meng-update updateto nie .. heeee .. okay .. today wanna story bout some guys yg perangai macam ikan bilis .. ikan bilis pun tak macam die .. ! huhh ! okay .. die nie kalau tengok dari luaran nampak macam ala ala comel laa nyah ! aku pun cair dengan mate sepet die tuu .. dah laa macam onew !.. alahai .. tapi bile dah kenal .. mcm tenuk laut jee .. sorry banyak mencarut .. ahahah .. serious .. sape tak sayang kau beb .. aku kenal kau dah lame dah .. tapi lost contact .. jumpe balik perangai still mcm ikan bilis ! janji tuu janji nie .. haihhh .. penat aku tengok .. kau tak penat ke haa menipu girls ? ..
aku tak kesah arr en .. sbb aku dah masak dengan perangai tenuk kau tuu .. tapi serious , kau act mcm budak tak de otak .. then suke suki kau nak cakap org ape .. jgn pikir kau tuu perfect sangat laa .. please laa weh .. aku da ta tau nak buat ape ngn kau nie ..kau jangan laa nak cool sangat ..  huhh ..
dahh .. aku daa penat nak menaip pasal kau laa .. btw thanx sebab msg aku .. ingat kan dahh lupe aku hidup lagi .. huhh .. bye
p\s : aku still love kau dengan perangai ikan bilis tuu ..

No comments:

Post a Comment