Friday, December 31, 2010

TODAY IS MY DAY !

heeee .. suke sangat hari nie :) kenape ? sebab dapat benda yg aku dah lamee sangat nak !
okay .. here .. read bout my day .. first bangun pukol 12 ^.^ hey .. normal laa paling lambat pukul 12..
then gotta call from mama .. padahal mak aku kat bawah jee weh .. -..-
then mama ajak beli barang barang die .. aww .. shop shop ! i loiike :D
for sure kalau dah namenye shoping mesti laa tangan aku main amik jee ape yg aku suke .. heheh ..
but .. sume yg aku amik makanan :) so watever okay .. then dah shop shop .. lepak mc'd with mama ..
potpetpotpet .. dah pukul 3 .. terlupe pulak dah janji dengan wan wan yg nak blaja moto .. but shit ..!
sampai ruma die banyak gilaa kereta lalu lalang .. so terpakse laa belaja kejap je .. then mama potpet dengan pakndak .. cakap pasal moto aku .. auw auw ! time tuu rase mcm na beli je moto hari nie ..
but then ! alhamdulilahh .. dapat jugak beli .. hey ! gune kad kredit tau .. okayy .. thanx too paknadak cuz belikan moto too :)
n also .. thanx ma n paa .. love u soo much :DD .. okay .. then tengak sebok uruskan moto tuu .. terkeluar satu soalan dari mulut mama .. "boleh tak letak moto tuu atas name die (aku laa) ?"
ommo ! then org kedai tuu cakap bole .. -..- moto tuu officially atas name aku .. n moto aku .. sungguh tak percaya aku .. n horaay laa .. takk payah naik bas lagi .. n tak payah susahkan mama lagi :) heeee ..
again .. thanx tuu pakndak, mama n papa ..
ouh .. tak lupe jugak buat safey n wan wan sbb aja aku n bawak aku jalan jalan ..
(dah macam ucapan dah entri aku nie -..-' )

No comments:

Post a Comment