Sunday, February 6, 2011

+_+

ahh .. esok sekolah .. please ! i really hate it okay .. homie satu pun takk sentuhh .. omegod omegod .. bayangkan ,homie tuu tertangguh dahh 3 minggu -..- hahah .. tragis bukan .. aku pun taa tau ape yg aku sibuk sangat sampai tak menyempat nak buat homie .. ouh .. tak tahu homie tuu ape binatang ? HOMIE is homework for short .. ala ala name manje die gituu .. cewahh .. ahh .. mehh aku list kan homie yg aku malas nak buatt ..
1.karangan
2.add math
3.math 
4.bi
okay .. takat tuu je aku ingat .. alahai .. ingat nak buatt hari nie tapi malas .. yeahh .. aku mmg pemalas .. semua org tahu tuu ... heheh ..kesian cegu .. bagi keje tapi aku tak buadd .. mcm mane nak jadi pelajar cemerlang nie ?? hahah .. ape pelajar cemerlang ? cite nak pele jee aku nie kan ..
okayy .. sape yg tak siap homie angkat tangan ! supaye aku ade geng :) 
campur cerita lain sbb malas nak buatt entry baru ..currently english aku berteraburrr .. that why laa tiap kali nak buatt entry baru aku mesti pakai BAHASA MELAYU ..taa salah kan pakai BM ? hahah .. nak speaking punn malas .. aishh .. otak aku dah berkarat kot .. nie mesti mesin2 dalam otak aku dahh jam .. walaweh .. imaginasi terlampau ! kekekeeke ..okayy .. malas nak merepek sbb nnt kena wadapak dgn org yg bace .. *ade org bace ke ? 
heiheihei .. back to first story kat atas .. yeahh .. sakai kan aku nie -..- hahah .. maaf,otak saya tak dapat nak berfungsi dengan betull lah ! okay .. aku malas nak sekolahh .. tapi semangat .. hehehe mcm mane tuu ?? biasa laa .. minah sewel ..aku semangat sbb nak jumpe dgn pengarang jantung,kekasih hati aku .. hei hei .. bukan boyfie ahh .. but besties aku laa ! serious .. rindu dgn korang gilaa vavi ! n act taa saba gak nak pegi sekola sbb nak jumpe pakcik mentall aku ! aww aww .. awakk .. saye rindu awaak laa <3 hahaha .. gedik bukan ..? okay .. abaikan je :)

p/s :saya rindu awaa tibe tibe :)

No comments:

Post a Comment