Sunday, February 6, 2011

zulkhairy !

okay .. title dah nampak bukan ,nama seorang lelaki .. n if aku post nie pun aku gerenti 100% die tak tahu .. nie nak cerita lahh .. bukan nak kata apa .. tapi geram .. okay .. budak yg bernama zulkhairy ni act adek angkat aku .. tapi sekarang aku rase dahh tak laa .. haha .. okay .. dulu dulu mase aku form 4 bukan main lagi budak ni ... dok berkepit dengan aku .. mcg aku hari hari .. then ade laa tersalah paham sikit .. tapi dah okay nyahh ! but now .. walawehh .. dia suda ade awek bhaii ! okayy .. congrats laa kan .. tapi sejak sejak die ade 'gewe' nie perangai die 100% berubahh kot .. die jadi takot dengan 'gewe' die tuu .. HE DOUBLE O =HELLO ! die just awek kau je kot .. bukan bini kau puns ! org lain pun ade awek .. tapi tak de laa sampai tak bole ade kakak angkat , kawan perempuan ..trust me .. if dahh kawen nnt awek kau tuu mesti jadi QUEEN CONTROL *kalau korang ade jodohh laa  grr ..ape ?? aku tulis nie sbb aku jelous ? common lahh wehh .. aku pun ade gak boyfie nie .. tapi tak de laa mcm awek kau tuu .. seriously .. kau cari lagi budak SGRD kan dahh kena control .. one more .. aku takkan cotact kau sbb aku meluat dgn perangai awek kau tuu ..  so bye bye .. :)

No comments:

Post a Comment