Wednesday, March 2, 2011

best of luck ..

why taa update ? = wifi taa de 
hahah .. tahniahh laa buatt aku .. mmg bagus pun wifi ta de ..
senang sikit aku buat keje skola .. (pdahal ta buat pun)
being form 5 is really difficult .. kelas tambahan .. tuttion .. unit uniform bagai ..
ahh .. now .. really stress .. menyampah pulak aku ade jawatan .. omegosh .. duit itu ini hilang .. 
bunguk betul sape yg curi tuu .. :) jadi komander kawad .. ( ta tao satu ape pung --')
err, keje skolaa bertimbun timbun ... tiap tiap hari balik petang .. taa tao aku buatt ape ..
nie sume kes gedik kat skola laa .. hahah .. melayan kau yaya . suma taa siap ..
now problem banyak dtang .. ahhh .. na ganti duet kelas .. bukan sikit woiii ..
na layan H .. 
pasal die die dan die .. okay .. bersyukur ahh dapat bf mcm die tapi .. kadang kadang rase semacam ..
ofkos need him .. but .. ahh  .. idk .. dengan pengakap die .. huhh .. malas nak cakap ..
die sendiri cakap aku nie emo .. yess .. mmg aku emo .. terlampau emo ..
dahh laa malas na tulis ..
FN .. akk try na mara kau tapi taa bole .. depan membe akak .. akak kutuk kau .. tapi dalam hati .. 
=.= please .. kau sorang je dlm skuad tuu akak bg chance .. soo respect AJK lain .. 
try ta nakk cakap dengan anyone punn esok .. my emo taa stabil yerr ..  :(
best of luck for tommorow yana !

No comments:

Post a Comment