Thursday, March 3, 2011

i'll be okay ..

woahhh .. ta pena pun akan dapat masalah mcm nie ..
for the first time .. kita gado kan ? its all my fault .. even ekaa pun cakap mcm tuu ..
ahh .. aku ego tinggi melangit wehh .. die .. such a nice man .. taa pena mara aku .. 
even aku buatt ape kat die.. die senyap je .. and he will admit yg tuu salah die ..
i know .. its my fault suruh die ajar kawad when she was there .. its my fault ..
kau kan kuatt jeles yana .. padan muke kau .. die tak buat pape pun wehh ..
cume aku je terpikir bukan bukan (gedik) .. yeahhh .. aku maki hamun kau ..kau diam je ..
aku taa paham mcm mane kau bole tahan dengan perangai aku .. pasal kawad ..
aigoo .. aku ta bole handle wehh .. dengan yang form 5 nye mengade ngade banyak cakap ..
ahhh .. tuu aku taa bole naa mara .. sbb .. die batch aku .. kalau aku mara punn it will be like this &^&^$%#$@$%#^%&* .. so paham paham laa .. malas naa gado kan .. but satu jerr .. aku suke sbb ramai yg datang :) thanx korang .. now tottaly penadd .. byep ..

No comments:

Post a Comment